Geautomatiseerde inkoopoplossingen

Begin nu op de juiste manier met de P2P-cyclus.

Starten met elektronische inkoop

Uw gedroomde inkoopervaring werd net werkelijkheid.

De op de cloud gebaseerde, software voor geautomatiseerde inkoop van Esker optimaliseert indirecte inkoopverzoeken en het bestellen van goederen/diensten. Wat betekent dat? Dat betekent dat ieder inkoopverzoek de vereiste autorisatie krijgt, iedere factuur wordt afgestemd met een PO en dat alle informatie zich op één gecentraliseerde locatie bevindt. En door het vermogen om te connecteren met talloze gebruikers op verschillende bedrijfsafdelingen, maakt de op de cloud gebaseerde oplossing de aanvaarding door de gebruiker belachelijk eenvoudig.

 

  • Rounded image: 
    Main text: 
    Real-time
    Sub text: 
    budgetbewaking en opvolging
    Block url new window: 
    off
  • Rounded image: 
    Main text: 
    GESTROOMLIJND
    Sub text: 
    cashflowmanagement
    Block url new window: 
    off
  • Rounded image: 
    Main text: 
    Meer
    Sub text: 
    fraudepreventie en kortingen
    Block url new window: 
    off

Traceer en vind inkopen van het begin tot het einde.

Spreadsheets zijn handig voor vele zaken, maar het uitvoeren van een realtime budgetopvolging hoort daar niet bij. En daar pakt Esker's software voor inkooporders de handschoen op. Iedere transactie — van aanvraag tot ontvangst van goederen of diensten — wordt getraceerd, waardoor de volledige rapportage van aanvragen, ingekochte artikelen, verwerkte bestellingen en uitgevoerde betalingen mogelijk is.

DASHBOARDS MET INGEBOUWDE KPI'S

Esker's managementsoftware voor inkooporders omvat ook aanpasbare, gebruikersvriendelijke dashboards voor:


  • Het managen van dagelijkse taken en organiseren van prioriteiten

  • Het monitoren van productiviteit en belonen van toppresteerders

  • Het opsporen van problemen en kansen zodra deze zich voordoen
  • Block url new window: 
    off

Keur inkoopaanvragen goed en verwerk deze met ongeëvenaarde snelheid en precisie.

Dankzij een geautomatiseerde goedkeuringsworkflow wordt het correcte autorisatieniveau altijd toegepast voor ieder verzoek en vallen de inkopen binnen het overeengekomen budget. Gebruikers van Esker krijgen ook toegang tot producten van voorkeursleveranciers. Daardoor ligt de inkoop in lijn met de inkooprichtlijnen van het bedrijf (geen ongemerkte inkopen meer!).

Bovendien ontvangen de aanvragers de artikelen die ze willen uit een catalogus met goedgekeurde artikelen binnen het vereiste tijdskader. De inkoper kan bevestigen dat de goedkeuringen zijn ontvangen en kan de bestelling met slechts een paar muisklikken afronden.

Esker AnywhereTM

Managers die buitenshuis zijn, kunnen met Esker Anywhere, Esker’s mobiele applicatie, altijd en overal inkoopbonnen goedkeuren en favoriete KPI's en indicatoren evalueren.

 

Zo werkt het

  • Block url new window: 
    off

P2P automation

Het geheim om uw leveranciers relaties te verbeterten

  • Block url new window: 
    off

Meer zichtbaarheid, hogere ROI
“Esker zorgde voor een revolutie in onze zakelijke activiteiten. De investeringsrentabiliteit is echt incalculeerbaar gebaseerd op de zeer gedetailleerde informatie die nu beschikbaar is.” 
Finance Director — Fresenius Medical Care
 
 

 

  • Block url new window: 
    off

Laat de crediteuren afdeling niet meer aan zijn lot over.

Problemen in het inkoopproces treden niet in een vacuüm op; de crediteuren afdeling dient meestal om te gaan met de chaos die van tevoren werd veroorzaakt, samen met de slechte reputatie die daarmee gepaard gaat. Bedrijven kunnen dit in de kiem smoren met Esker's software voor geautomatiseerde inkoop — bestellingen zijn allemaal vooraf goedgekeurd. Dat betekent dat iedere verwerkte factuur op een inkooporder wordt gebaseerd en gemakkelijk kan worden afgestemd met de overeenkomstige order en de leverbon. 

Automatisering aan inkoopzijde biedt medewerkers van de crediteuren afdeling ook onmiddellijk inzicht in waar een bepaald document naar toe gaat, waar het is geweest en hoe lang dat was. Dat noemen wij dus strategische samenwerking.

 

  • Block url new window: 
    off

Optimaliseer inkoper–leverancier interacties in het P2P-proces.

Inkoopprofessionals die Esker gebruiken, krijgen meer bewegingsvrijheid voor het onderhandelen van marktprijzen, volumekortingen en gunstige betalingsvoorwaarden. De voordelen strekken zich echter verder uit dan alleen tot de muren van het bedrijf: Esker's zelfservice leveranciersportaal biedt leveranciers ook 24/7 vrije toegang tot de betalingsstatus van facturen, alsmede een snelle oplossing van uitzonderingen en verschillen. Daardoor ontstaat een meer tevreden leveranciersbestand en verbeterde business-to-business-transparantie.

PERSONALISEER UW LEVERANCIERSPORTAAL
Voorzie uw portaal van eigenheid, zodat deze overeenkomt met de huisstijl van uw bedrijf! Het aanpassen van onze applicatie met uw eigen kleuren en logo maakt het voor uw leveranciers gemakkelijker om uw bedrijf te identificeren.

  • Block url new window: 
    off
You’re in good company. Explore some of the other companies and AP leaders that have benefited from automating their processes with Esker.
No Results Found.

Heeft u verdere vragen?

Vragen over elektronische inkoop? Dan heeft u geluk, want wij hebben de antwoorden.
Vertel ons hoe wij u kunnen helpen en onze experts gaan er direct mee aan de slag.

Onze partners

  • Coming Soon
Top