Eskers oplossingen voor automatisering van crediteuren en ordermanagement nu beschikbaar op SAP®Store

LYON, France, and MIDDLETON, Wis. — 31 augustus, 2021 — Esker, een internationaal cloudplatform en leider in oplossingen voor procesautomatisering op basis van AI voor financiële en klantenserviceafdelingen, kondigde vandaag aan dat zijn oplossingen voor automatisering van crediteuren en automatisering van ordermanagement nu beschikbaar zijn op SAP® Store, de digitale marktplaats voor SAP-aanbiedingen en aanvullende oplossingen van SAP-partners. Hiermee wordt het partnerschap van meer dan 15 jaar tussen Esker en SAP uitgebreid en zullen de beschikbaarheid van Eskers oplossingen op SAP Store de relatie nog verder versterken..

SAP Store, te vinden op store.sap.com, levert een vereenvoudigde en verbonden digitale klantervaring voor het vinden, proberen, kopen en verlengen van meer dan 1800 oplossingen van SAP en zijn partners. Hier kunnen klanten de SAP-oplossingen en SAP-gevalideerde oplossingen vinden die ze nodig hebben om hun bedrijf te laten groeien. En voor iedere aankoop die gedaan wordt via SAP Store, zal SAP een boom planten.

"We zijn verheugd dat onze oplossingen beschikbaar zijn op SAP Store, zodat bedrijven ze eenvoudig kunnen ontdekken en aanschaffen", aldus Catherine Dupuy-Holdich, Senior Product Manager bij Esker. “Hiermee kunnen we ons bereik binnen het SAP-ecosysteem uitbreiden, zodat we betere resultaten kunnen leveren aan onze klanten en hun digitale transformatie kunnen versnellen.”

De interfacesoftware voor Eskers automatisering van crediteuren en Eskers automatiseringsoplossingen voor ordermanagement zijn door SAP gecertificeerd voor de integratie met SAP S/4HANA® Cloud. Door het behalen van deze certificering laat Esker zien dat het in staat is om projecten te leveren die voldoen aan de kwaliteitseisen en standaarden van SAP. De certificering kan bedrijven het vertrouwen geven dat Eskers oplossingen kunnen samenwerken met hun SAP S/4HANA Cloud-software en compatibel zijn met toekomstige upgrades.

“Tegenwoordig is het niet langer genoeg om te zeggen dat een oplossing integreert met SAP-technologie, het moet de impact van deze integratie kunnen aantonen”, aldus Aurélien Coq, Product Manager bij Esker. “In een tijd waarin bedrijven steeds gevoeliger worden voor de manier waarop hun gegevens worden verwerkt, helpt deze certificering klanten te verzekeren van de hoogste kwaliteit en deskundigheid.”

Dankzij Eskers partnerschap met SAP kan het bedrijf zijn oplossingen doorlopend verbeteren. Voor de klanten van Esker is deze samenwerking ook een garantie voor de toekomst. "Wanneer onze klanten er aan toe zijn om te migreren naar SAP S/4HANA Cloud, zijn we er om ze te ondersteunen", voegde Coq toe.

Door het aanvullen van ERP-systemen vergroten Eskers automatiseringsoplossingen op basis van AI het vermogen van een bedrijf om moeilijke zakelijke omstandigheden te doorstaan. De recente gebeurtenissen en de algemene tendens naar digitalisering zullen de belangstelling van bedrijven alleen maar vergroten voor het optimaliseren en stroomlijnen van hun financiële en klantenservice-afdelingen. Nu de oplossingen van Esker beschikbaar zijn op SAP Store, wordt er een extra gemakslaag toegevoegd aan de klantervaring.

Over Esker

Esker is een internationaal cloudplatform dat is gebouwd om strategische waarde vrij te spelen voor professionals op het gebied van financiën en klantenservice en om de samenwerking tussen bedrijven te versterken door de cash-conversie-cyclus te automatiseren. Eskers oplossingen omvatten technologieën zoals kunstmatige intelligentie (Artificial Intelligence, AI) om een grotere productiviteit, meer zichtbaarheid, minder frauderisico en een betere samenwerking te realiseren met klanten, leveranciers en in de bedrijven zelf. Esker is actief in Noord-Amerika, Latijns-Amerika, Europa en Pacifisch Azië, met het mondiaal hoofdkantoor in Lyon, Frankrijk, en het Amerikaanse hoofdkantoor in Madison, Wisconsin. Ga voor meer informatie over Esker en zijn oplossingen naar www.esker.com. Volg Esker op LinkedIn en praat mee op de Esker-blog op blog.esker.com.

Verklaringen in dit persbericht die geen historische feiten zijn, zijn toekomstgerichte verklaringen zoals gedefinieerd in de Amerikaanse Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Alle toekomstgerichte verklaringen zijn onderhevig aan verschillende risico's en onzekerheden die zijn beschreven in SAP's deponeringen bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission, inclusief het meest recente jaarverslag op Form 20-F, dat ervoor kan zorgen dat daadwerkelijke resultaten wezenlijk verschillen van verwachtingen. SAP waarschuwt lezers om geen buitensporig vertrouwen te stellen in deze toekomstgerichte verklaringen die SAP niet is verplicht om bij te werken en die alleen gelden met ingang van hun data.

SAP en andere SAP-producten en -diensten die hierin worden genoemd, evenals hun desbetreffende logo's zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van SAP SE in Duitsland en in andere landen. Zie https://www.sap.com/copyright voor aanvullende handelsmerkinformatie en kennisgevingen. Alle andere genoemde product- en dienstnamen zijn de handelsmerken van de desbetreffende bedrijven.