SOFTWARE VOOR CLAIMS & DEDUCTIONS

1 klik verwijderd van snelle, eenvoudige geschillenoplossing

BEKIJK DE VIDEO

WAAROM CLAIMS & DEDUCTIONS AUTOMATISEREN MET ESKER?

Esker’s oplossing voor claims en inhoudingen helpt bedrijven bij het efficiënt managen van hun claims en het beschermen van hun winstmarge. Dankzij Al-driven data capture en elektronische workflow-functies, behandelt Esker zowel claims van klanten met betrekking tot promoties en marketingbijdragen als niet-commerciële claims met betrekking tot tekorten, beschadigde producten of verschillen in factuurprijzen, die vaak invloed hebben op fabrikanten en distributeurs van voedingsmiddelen, dranken en consumentenartikelen.

 

  • Centraliseer claimgegevens
    information
    Detecteer alle claims, ongeacht de herkomst (e-mail, betalingstekort, betalingsoverzicht) en volg alle informatie op één enkele locatie.
  • Visibiliteit op debiteuren en inkomsten verbeteren
    receivables & revenue
    Analyseer claims op datum, type of klant en beoordeel trends in aangevraagde vs. geautoriseerde claimbedragen met realtime KPI's en dashboards.
  • Samenwerking tussen departementen mogelijk maken
    collaboration
    Bij het onderzoeken en goedkeuren van claims koppelt u gegevens aan orders, promoties, facturen, leveringsnota's of betalingen en werkt u eenvoudig samen via een intern chatprogramma.
“Esker leest de header-informatie en factuur-lijnen en automatiseert op die manier een taak met weinig toegevoegde waarde. Hierdoor kunnen medewerkers meer tijd besteden aan het verwerken van trade- en promotie-facturen door commerciële overeenkomsten toe te passen. Onze afdeling customer service bespaart jaarlijks meer dan 500 uur per waardoor medewerkers zich konden richten op taken met een hogere toegevoegde waarde.”​
Anna Costa │ Front-Office Retail Customer Service Manager │ Gallina Blanca
Lees het volledige verhaal

WANNEER JE ALLES ZIET, KAN JE ALLES AAN

Je kan niet verbeteren wat je niet kan meten. Dankzij intelligente dashboards met KPI-indicatoren kunnen customer service- en debiteuren medewerkers beschikken over relevante data. Ze kunnen deductions process trends, days deductions outstanding (DDO) en ouderdomsanalyses van claims in realtime monitoren via eenvoudig leesbare grafieken en rapporten, claims per type, datum of klant analyseren en bottlenecks in de workflow vaststellen.

Zorgen over compliance? Esker regelt het voor u. Er wordt een volledige audit-trail van iedere contactpunt bewaard. Hierdoor worden volledige transparantie en verantwoordelijkheid gegarandeerd tijdens het verificatie- en approval-proces.

TOOLS VOOR HET DIGITAAL TRANSFORMEREN VAN HET CLAIM-PROCES

Esker’s Claims & Deductions is gebaseerd op ruim 35 jaar field-ervaring en beschikt over een scala aan intelligente en krachtige functies, waaronder:

  • Persona Block Icon: 
    Persona Block Title: 

    AI- & RPA-TECHNOLOGIE

    Persona Block Text: 

    Esker gebruikt een combinatie van AI- en RPA-technologieën om de herkenning van gegevens te optimaliseren voor claims die afkomstig zijn van debiteringen, en verbetert deze met de gegevens die zijn opgehaald uit het bijbehorende ondersteunende document (dat automatisch wordt gekoppeld aan de bestaande claim).

  • Persona Block Icon: 
    Persona Block Title: 

    CONFIGUREERBARE WORKFLOW

    Persona Block Text: 

    De oplossing van Esker bevat een vooraf geconfigureerde multi-level approval-workflow op basis van het type claim en het bedrag. Hiermee kunnen users van verschillende departementen (vb. sales, supply chain, etc.) onderzoek doen.

  • Persona Block Icon: 
    Persona Block Title: 

    ERP-INTEGRATIE

    Persona Block Text: 

    De oplossing van Esker kan worden geïntegreerd in ieder ERP-systeem. Te onderzoeken claims kunnen automatisch worden aangemaakt vanuit een omgeving in het ERP die ontstaan is door een ontoereikende betaling. Zodra claims zijn goedgekeurd in de Esker-omgeving kunnen ze automatisch worden verantwoord in het ERP als een creditnota of in een grootboekrekening.

  • Persona Block Icon: 
    Persona Block Title: 

    SAMENWERKING EN COMMUNICATIE

    Persona Block Text: 

    Om de samenwerking en de communicatie in het bedrijf te verbeteren kunnen users via een interne chattool op informele wijze rechtstreeks op claim-niveau zaken met elkaar bespreken. Gebruikers kunnen ook rechtstreeks claims verduidelijken bij klanten met behulp van externe conversaties die eveneens rechtstreeks zijn gekoppeld aan de claim.

“Esker enables me to see recurring customer claims within a given time period and specific stages of the customer experience, helping me improve processes every day based on precise metrics.”​
Javier Fernandez Linares │ Customer Service Manager │ Sanofi Spain
Lees het volledige verhaal

VRAGEN STAAT VRIJ

Denkt u dat uw claims & deductions-proces wel een oppepper kan gebruiken?

You’re in good company. Explore some of the other companies and AP leaders that have benefited from automating their processes with Esker.
No Results Found.

Onze partners

  • Coming Soon
Top