Verkooporders order management

Orders sneller verwerken. Klanten beter van dienst zijn.

Waarom automatiseren met Esker?

Knelpunten in orderbeheer vormen een ernstige bedreiging voor productiviteit, klantervaring en het algehele succes van uw bedrijf. Gelukkig stellen de AI-gestuurde geautomatiseerde orderbeheeroplossingen van Esker de gebruiker in staat elke bestelling, via welk kanaal of in welk formaat dan ook, digitaal te verwerken en te traceren, en dit via één intuïtieve cloud-based interface.

  • Snellere orderafhandeling

    I-technologie optimaliseert de productiviteit van het personeel en zorgt ervoor dat de juiste bestelling op het juiste moment bij de juiste klant terechtkomt.

  • Datagestuurde besluitvorming

    Toezicht houden op orderbeheer is eenvoudig dankzij realtime toegang tot KPI's, prestatietrends, artikelanalyses & meer.

  • Verbeterde klantervaring

    Wees het bedrijf dat klanten vertrouwen - een bedrijf dat transparant & proactief is, voldoet aan SLA's en selfservicetools biedt.

 

"Door de orderinvoer te versnellen, is er meer tijd vrijgekomen voor opvolgingsactiviteiten van de orders, die echte waarde bieden aan klanten en meer fulfilment voor ons team."

Marcela Castillo Ugald, Regional Business Process Owner, Aliaxis

Lees het volledige verhaal

Tools om uw digitale transformatie te stimuleren

Esker is geen onbekende in het landschap van geautomatiseerd orderbeheer. We lopen al tientallen jaren voorop en bieden onze klanten innovatieve en intuïtieve tools om digitale transformatie en positieve groei te stimuleren. Tools zoals:


  • Orders sorteren

    Bestellingen van klanten die per e-mail worden ontvangen in de gedeelde inbox van de klantenservice worden met behulp van AI-gestuurde classificatie en routering gesorteerd op urgentie.


  • AI& en RPA-technologie

    Elimineer inefficiënties zoals onjuiste verzendingen, het ophalen van bestellingen uit klantportalen e.a. door dataherkenning te optimaliseren met Esker's combinatie van AI en RPA-technologie.


  • Bestellen via het web en mobielen

    Stel uw klanten in staat om eenvoudig bestellingen te plaatsen en te volgen, rechtstreeks of vanuit hun e-procurement-applicatie, dankzij de handige e-commercewebsite van Esker. Met de mobiele app Esker Anywhere™ kunnen uw klanten en verkoopteams deze taken ook onderweg uitvoeren.


  • EDI-orderbeheer

    Handel EDI-uitzonderingen af zonder IT-gedoe dankzij dezelfde bedrijfsregels die van toepassing zijn op alle orders, en vereenvoudig het opzetten van EDI-verbindingen met partners of netwerken met Esker EDI Services.


  • ERP-integratie

    Met een live verbinding via webservices kunt u prijzen en beschikbaarheid controleren, wanneer u het aanmaken van verkooporders in ERP automatiseert, en ook orderbevestigingen en kennisgevingen van verzending van uw ERP naar klanten sturen. Esker is compatibel met elk ERP en heeft standaard connectors voor SAP® en Oracle® EBS.


  • Samenwerking & communicatie

    Verduidelijk bestellingen voordat u ze uitvoert via getraceerde gesprekken rechtstreeks op de bestelling. Betrek klanten, maar ook medewerkers van verkoop-, logistiek- of boekhoudafdelingen!

Directe toegang tot krachtige analyses

Je kunt niet verbeteren wat je niet kunt meten. Dankzij de aanpasbare dashboards van Esker zijn verantwoordelijken van klantenservice en supply chain altijd op de hoogte — zelfs onderweg — dankzij krachtige analyses die nooit meer dan een klik verwijderd zijn.

Zorgen over compliance? Esker heeft u gedekt. Binnen het orderbeheer wordt het volledige spoor van audits van alle contactmomenten bijgehouden om volledige transparantie en verantwoording gedurende het gehele verificatie- en validatieproces te garanderen.

Revitaliseer je team & strategieën

Met de geautomatiseerde software voor orderbeheer van Esker kunt u de volgende stap zetten in de richting van digitale optimalisatie - de overgang van een focus op gegevensinvoer naar een focus op echte, daadwerkelijke klantenservice. Door tijd vrij te maken voor upselling, het opbouwen van relaties en andere activiteiten met toegevoegde waarde, profiteert uw bedrijf van:

  • Wegwerken van orderportefeuilles van de ene op de andere dag
  • Maak tijd vrij voor upselling en meer strategische activiteiten
  • Mogelijkheid om zinvol werk en carrièremogelijkheden te bieden
  • Mogelijkheid om meer millennials en Gen Z-werknemers aan te trekken en te behouden

Uitgelichte inhoud

See what our customers say on Gartner Peer Insights

Veelgestelde vragen (FAQ)

We hebben antwoorden verzameld op enkele van de meest gestelde vragen over de geautomatiseerde Orderbeheer-oplossingen van Esker. Heeft u een vraag waar u het antwoord niet op kunt vinden? Laat het ons weten door op de knop "Neem contact op" hieronder te klikken.

Hoe verhogen oplossingen voor orderbeheer de productiviteit van werknemers?

Traditioneel orderbeheer houdt vaak in dat medewerkers van de klantendienst en in sales hun tijd besteden aan handmatige taken (bijv. het invoeren van ordergegevens in het ERP, het opsporen van bestellingen, het printen en verzamelen van documenten, enz.). Niet bij Esker. Onze AI-gestuurde oplossing zorgt voor al die repetitieve, laagwaardige administratieve activiteiten, zodat deze medewerkers en andere teamleden zich kunnen concentreren op cross-selling, upselling, probleemoplossing, het opbouwen van klantrelaties, enz.

Welke voordelen zie ik met Order Management oplossingen?

Na de implementatie kunnen gebruikers een aantal transformationele voordelen verwachten. Vanuit operationeel oogpunt vertaalt dit zich vaak in snellere orderverwerkingstijden, kostenbesparingen, vereenvoudigde IT-omgeving en verbeterde zichtbaarheid en controle over orders (om er maar een paar te noemen). Voor uw klanten en personeel kan het een betere samenwerking en algehele tevredenheid betekenen. Ten slotte kan orderverwerking voor bedrijven uiteindelijk leiden tot meer zakelijke kansen, uitbreiding naar nieuwe markten en versterkte wereldwijde beveiliging en naleving.

Kan geautomatiseerde orderbeheersoftware worden geïntegreerd met alle ERP's?

Ja! Tot op heden heeft Esker meer dan 70 unieke ERP- of zelfontwikkelde oplossingen. Onze ERP-connectiviteitsoplossing kan een verscheidenheid aan complexe bedrijfsprocessen op verschillende afdelingen automatiseren.

Vervangen orderbeheeroplossingen mijn ERP-systeem?

Nee! Oplossingen voor orderbeheer zijn niet ontworpen om ERP's te vervangen; de oplossing werkt juist samen met het systeem of de systemen die momenteel aanwezig zijn om de handmatige hiaten op te vullen die de meeste conventionele ERP's niet kunnen vullen. Dit helpt bestellingen sneller en nauwkeuriger te verwerken, terwijl het uw bedrijf ook helpt zijn ERP-investering te maximaliseren.

You’re in good company. Explore some of the other companies and AP leaders that have benefited from automating their processes with Esker.
No Results Found.

Onze partners

  • Coming Soon
Top