ORDER PROCESSING AUTOMATISERING

Total Economic Impact™ de la solution de gestion des commandes d’Esker

Présentation des économies et des avantages réalisables pour l’entreprise

WAAROM ZOU U DE VERKOOPORDERVERWERKING AUTOMATISEREN MET ESKER?

Verkooporderverwerking is ook verbonden met de klantervaring, net zo goed als het O2C-succes van uw bedrijf. Als er losse eindjes zijn, kan de hele zaak mislukken. En daar biedt Esker de helpende hand. Ons geautomatiseerde orderverwerkingssysteem maakt gebruik van AI- en RPA-technologie om de meeste handmatige taken voor orderregistratie aan te pakken met behulp van een gecentraliseerd, cloud-gebaseerd platform.

  • Sneller orders verwerkenAutomatiseringstechnologie biedt CSR-teams meer ruimte voor productiviteitsvergroting, terwijl kostbare knelpunten in het orderverwerkingsproces worden uitgebannen.
  • Neem beslissingen met gebruik van analysesOnmiddellijke toegang tot KPI's, prestatietrends en optieanalyse biedt gebruikers slagkracht om sneller, duidelijker en strategischer beslissingen te nemen.
  • Verbeter belangrijke relatiesOf het nu gaat om het consequent voldoen aan SLA's of het aanbieden van zelfservice tools; Esker helpt bedrijven om het vertrouwen van hun klanten te versterken.
Case study
5X SNELLER
HEINEKEN Spanje verwerkt orders 5 keer sneller met Eskers order management oplossing.
 
"We hebben het aantal fouten bij het handmatig invullen van orders verminderd en de proces tijd versneld. Door deze verbeteringen hebben we meer kunnen investeren in belangrijke taken waardoor onze klant tevredenheid is verbeterd."
Order Management Manager | HEINEKEN Spanje
  • Block url new window: 
    off

TOOLS VOOR HET VOEDEN VAN UW DIGITALE TRANSFORMATIE

Esker is niet onbekend met het automatiseren van order processen. We zijn zelfs al tientalle jaren toonaangevend waarbij we onze klanten met de meest innovatieve en intuïtieve tools voorzien.

  • Persona Block Title: 

    CUSTOMER INQUIRY MANAGEMENT

    Persona Block Text: 

    Esker's Customer Inquiry Management functioneert als een digitale assistent voor gedeelde mailboxen en helpt customer service departementen bij het behandelen van klantmails met behulp van geautomatiseerde classificatie en routing.

  • Persona Block Title: 

    AI- en RPA-TECHNOLOGIE

    Persona Block Text: 

    De oplossing van Esker wordt aangedreven door AI- en RPA-technologie die de gegevensherkenning optimaliseren en knelpunten in de orderverwerking uitbannen, zoals verkeerde zendingen, orders halen uit klantenportalen en meer.

  • Persona Block Title: 

    INTERNET- EN MOBIELE BESTELLINGEN

    Persona Block Text: 

    Met gebruik van het Esker-klantenportaal en/of de Esker Anywhere™-mobiele app kunnen uw klanten en buitendienstmedewerkers te allen tijde, overal orders plaatsen en traceren. Dankzij handige chat tools is het ook eenvoudig om samen te werken.

  • Persona Block Title: 

    EDI-ORDERVERWERKING

    Persona Block Text: 

    Door dezelfde businessregels op alle orders toe te passen, pakt Esker algemene EDI-kwesties aan, zoals een beroep doen op IT voor het oplossen van uitzonderingen. Daarnaast vereenvoudigen Esker EDI Services de set-up van EDI-verbindingen met partners of netwerken.

  • Persona Block Title: 

    ERP-INTEGRATIE

    Persona Block Text: 

    De oplossing voor orderverwerking van Esker werkt niet alleen naast elk ERP-systeem, maar beschikt ook over standaardverbindingen voor SAP® en Oracle® EBS. Bovendien kunnen gebruikers met een live webserviceverbinding de beschikbaarheid en prijzen bekijken.

  • Persona Block Title: 

    SAMENWERKING & COMMUNICATIE

    Persona Block Text: 

    Esker stelt CSR's in staat om orders te verduidelijken vooraleer ze worden uitgevoerd via directe tracked conversaties op het order, waarbij medewerkers van verkoop, logistiek of boekhouding kunnen worden betrokken, evenals direct met klanten.

Kritieke metrieken kunnen zich nergens verschuilen.

Urgente orders. aantal orders nodig om te versturen. meest verkochte producten. Vraag je je ooit af welke metrieken je mist? met esker zijn intilligente dashboard kan elke gebruiker - zelfs wanneer ze onderweg zijn - alle informatie inzien met een klik. 

Voor compliance redenen houdt esker ook een compleet audit spoor bij van elke aanpassing/inzage in een sales order proces. Hierbij laat het zien wie wat heeft gedaan, wanneer en waar zodat elke gebruiker constant weet dat de juiste check en validatie is gedaan. 

  • Block url new window: 
    off

Laat je klantenservice team uitblinken.

Klantenservice kan een stressvolle, ondankbare afdeling zijn. ben de held die je team (en klanten) nodig zijn met Eskers order management oplossing. met een makkelijk te gebruiken interface, aanpasbare dashboards en self service portaal kunnen klantenservice leiders:

  • Backlogs verwijderen van de ene op de andere dag
  • CSR productiviteit versnellen via automatische verificaties
  • CSR's toestaan claims management snel en makkelijk te verwerken
  • Meer tijd vrijmaken voor het up sellen en meer strategische activiteiten
  • Een gelukkiger en betere teamomgeving creëren

 

Zie het in actie

  • Block url new window: 
    off

SIEMENS HEALTHINEERS CUSTOMER STORY

“We are now able to solve the problem of manually converting product codes provided by our customers, which are rarely the same as our codes. Esker takes care of it by automatically learning the mapping.”​
Massimiliano Bonizzoni — EMEA Commerce Director
Lees klantreferentie

Verhoog je EDI prestatie.

In theorie zou EDI order verwerking perfect moeten zijn - dit is niet het geval. de beperkte visibiliteit, the gelimiteerde flexibiliteit in het procesen de hoofdpijn die komt bij alle uitzonderingen is niet ongewoon.

Esker haalt al deze problemen weg door alle orders waaronder EDI's in een locatie te centraliseren. door volledige visibiliteit te garanderen en het verwerken van orders te verbeteren door machine learning technologieën die onnodige onderdeel nummers of rare hoeveelheden corrigeren. Door een machine leesbare order te veranderen in een normaal leesbare verie is een CSR niet langer IT support nodig om en order te begrijpen of een probleem op te lossen.

  • Volg dezelfde business regels bij alle orders
  • Transformeer data van EDI flat files in makkelijk te lezen PDF's
  • Verwijder de behoefte voor IT support
  • Proces IDoc, X12en EDIfact naar standaard formaten

Lees Verder

  • Block url new window: 
    off

PROMINENTE INHOUD

  • PAULIG

    PAULIG
    Improving speed & efficiency of order processing
    Lees klantreferentie
  • Order Management buyer’s guide

    Order Management buyer’s guide
    12 questions for maximising your order management automation investment
    Lees ebook
  • Order management reimagined

    Order management reimagined
    Automating fax, email & EDI orders in any ERP environment
    Lees white paper
  • The future of Order Management

    The future of Order Management
    Digital Optimization’s Value to the Supply Chain
    Lees ebook

Onze partners

  • Coming Soon

NEEM EEN KIJKJE WAT KLANTEN OVER ONS ZEGGEN IN GARTNER PEER INSIGHTS

Heeft u verdere vragen

Vragen over order management automatisering?
Stuur ons een bericht en we komen zo snel mogelijk bij u terug!!

Top