Automatisering van orderverwerking

Vaarwel data entry. Welkom efficiency.

ZO WERKT HET

Verwerk iedere bestelling via fax, e-mail en EDI elektronisch.

Vooruitdenkende bedrijven begrijpen het — de verwerking van verkooporders is een belangrijke component voor succes op zowel de korte als de lange termijn. Alle losse eindjes kunnen de leveringsketen (supply chain) vertragen en schade toebrengen aan de klantenservice. En daar is Esker aan de beurt. Het geautomatiseerde orderbeheersysteem van Esker stelt gebruikers in staat om alle verkooporders of klachten met 100% nauwkeurigheid, zichtbaarheid en efficiency elektronisch te verwerken en te traceren.

  • Rounded image: 
    Main text: 
    220 BEDRIJVEN
    Sub text: 
    automatiseren orders met Esker
    Block url new window: 
    off
  • Rounded image: 
    Main text: 
    500k ORDERS
    Sub text: 
    iedere maand geautomatiseerd
    Block url new window: 
    off
  • Rounded image: 
    Main text: 
    130 TALEN
    Sub text: 
    wereldwijd ondersteund voor OCR
    Block url new window: 
    off
50%
Moen vermindert zijn orderverwerkingstijd met 50% (4,5 tot 2,5 minuten).
 
$250k
ASSA ABLOY schat $ 250,000 te besparen door het verminderen van verwerkingsfouten.
  • Block url new window: 
    off

Verenig belangrijke stakeholders voor het creëren 
van een verbeterde klantenervaring. 

Veel te vaak hebben belangrijke stakeholders gewoon niet de tijd of de technologie om zich te focussen op de aspecten met de grootste toegevoegde waarde voor hun functie. Maar niet met Esker. Aangezien iedere verkooporder elektronisch en volledig zichtbaar is, worden teamleden vrijgemaakt om hun dagelijkse taken te optimaliseren. De samenwerkende aard van de oplossing maakt het tevens mogelijk dat de klant-leverancierrelatie floreert. 

  • Persona Block Icon: 
    Persona Block Title: 
    Klant
    Persona Block Text: 
    • Dien orders in iedere indeling in
    • Ontvang een kennisgeving, wanneer de order wordt verzonden
    • Versnel het leveringsproces
  • Persona Block Icon: 
    Persona Block Title: 
    Supply chain director
    Persona Block Text: 
    • Verzeker tijdige levering
    • Identificeer en los terugkerende problemen op
    • Krijg onmiddellijk toegang tot ondersteunende documenten
  • Persona Block Icon: 
    Persona Block Title: 
    Klantenservice medewerker (CSR)
    Persona Block Text: 
    • Geen handmatige data entry meer
    • Toegang tot orderdata in realtime
    • Traceer gesprekken met klanten
  • Persona Block Icon: 
    Persona Block Title: 
    Customer Service Director
    Persona Block Text: 
    • Monitor de teamefficiency en de werkbelasting
    • Analyseer trends in de orderverwerking
    • Beloon toppresterende CSR's
  • Persona Block Icon: 
    Persona Block Title: 
    EDI MANAGER
    Persona Block Text: 
    • Verwerk EDI-orders net zoals andere orders
    • Traceer alle orders in realtime
    • Laat de bestaande EDI-infrastructuur ongewijzigd
  • Persona Block Icon: 
    Persona Block Title: 
    Directie
    Persona Block Text: 
    • Krijg een wereldwijd overzicht
    • Monitor analytische ordergegevens over de tijd
    • Plan automatisch rapporten
  • Block url new window: 
    off

Laat uw klantenserviceteam stralen.

Klantenservice kan een ondankbare afdeling zijn die bol staat van stress. Wees de held die uw team (en klanten) nodig hebben met de oplossing van Esker voor orderverwerking. Met een gebruikersvriendelijke interface, aanpasbare dashboards en zelfserviceportaal kunnen klantenservice managers:

  • Iedere order nauwkeurig en beveiligd verwerken
  • Achterstanden van de ene op de andere dag elimineren
  • CSR-productiviteit versnellen via automatische verificaties
  • Tijd vrijmaken voor upselling en meer strategische klantenservices
  • Een fijnere omgeving voor uw team creëren die meer voldoening geeft

 

Zie het in werking

  • Block url new window: 
    off

Ebook - 9 redenen om de verwerking

van verkooporders te automatiseren

  • Block url new window: 
    off

76% snellere orderverwerking
“Esker biedt de afdeling Klantenservice de mogelijkheid 
om slimmer, beter en sneller te werken.” 
Director of Global Customer Support — MEDRAD 

 

Less het volledige verhaal

  • Block url new window: 
    off

Cruciale Indicatoren kunnen zich nergens verstoppen.

Identificeer spoedorders. Analyseer de prestaties van teamleden. Monitor hoeveel orders moeten worden verzonden. Er zijn talloze dingen die de medewerkers van ordermanagement zouden willen kunnen doen in een manuele orderverwerking omgeving, maar dat is eenvoudigweg niet mogelijk. De intelligente dashboards met KPI's van Esker maken dat wel mogelijk dankzij de relevante orderinformatie die met één klik op de knop meteen beschikbaar is; zelfs onderweg.

Voor conformiteitsdoeleinden houdt Esker tevens een compleet audittraject bij van ieder contactpunt en handeling binnen de verwerking van salesorders. Dat schept duidelijkheid in wie wat heeft gedaan, wanneer en waar, zodat gebruikers kunnen volgen of de juiste controles en valideringen wel of niet werden uitgevoerd.

  • Block url new window: 
    off

Verwerk iedere complexe bestelling. Behandel iedere EDI-uitzondering.

Het oplossen van orders met EDI-uitzonderingen kan zeer tijdrovend zijn voor CSR's en andere teamleden. Esker verhelpt dit probleem en de negatieve impact die het veroorzaakt door:

 

  • Het omzetten van EDI-databestanden naar een gemakkelijk te lezen PDF
  • Het afvlaggen van verschillen voor CSR's om te verifiëren of te corrigeren
  • Het zelfstandig leren en automatisch corrigeren van terugkerende fouten
  • Het centraliseren van alle orders (met inbegrip van EDI) op één locatie
  • Block url new window: 
    off

Mensen, processen & technologiën

Een actieplan voor optimalisatie van de prestaties van de klantenservice

  • Block url new window: 
    off

 

 

Blijf zen wanneer het gaat over klachtenafhandeling.

Het spreekt voor zich dat de klantenservice niet alleen verantwoordelijk is voor het managen van orders. Gebruikers van Esker kunnen naadloos klachten beheren vanuit dezelfde intuïtieve interface die wordt gebruikt voor orders. Met onmiddellijke toegang tot een klacht kunnen CSR's betere klantenrelaties onderhouden, terwijl dit tegelijkertijd hun werk veel gemakkelijker en minder stressvol maakt.  

 

 

  • Block url new window: 
    off

Populaire topics

  • 9 redenen om de verwerking van verkooporders te...

    9 redenen om de verwerking van verkooporders te...
    Het succes en de concurrentiekracht van een onderneming hangen rechtstreeks samen met de...
    Lees ebook
  • Mensen, Processen & technologiën - Een actieplan voor...

    Mensen, Processen & technologiën - Een actieplan voor...
    De klantenservice behoort meer dan ooit tot de prioriteiten van het bedrijf…
    Lees white paper
  • DE BEL GROEP

    DE BEL GROEP
    De Bel Groep met de dematerialisatie-oplossing van esker op weg naar een efficiënte en ecologische...
  • VAILLANT EN SAUNIER DUVAL

    VAILLANT EN SAUNIER DUVAL
    Vaillant en saunier duval vertrouwen Esker de dematerialisatie van hun 130.000 jaarlijkse...

Heeft u verdere vragen?

Heeft u een vraag over de automatisering van orders? Stuur ons een bericht en 
één van onze mensen zal u een antwoord geven, binnen een menselijk termijn.  

Onze partners

  • Coming Soon
Top