AUTOMATISERING VAN CREDITEUREN

Chaotisch cashmanagement behoort tot het verleden

BEKIJK DE VIDEO

WAAROM AUTOMATISEREN MET ESKER?

De automatiseringssoftware voor Crediteuren van Esker stelt bedrijven in staat om knelpunten in de verwerking van handmatige crediteurenfacturen te vermijden. Dat komt door de AI-gedreven gegevensvastlegging, contactloze verwerking en elektronische workflow-mogelijkheden. En het eindresultaat? Een eenvoudigere, efficiëntere en uiterst zichtbare manier om de cashflow te managen en nieuwe inkomsten te verwerven.

 

  • Het vereenvoudigen van crediteurenfacturatie
    Verbeter het cashmanagement met minder inspanning, verlaag de operationele kosten en versnel de financiële afsluitings- en auditprocedures.
  • Werk smart, werk mobiel
    Van de analyse van facturen tot de monitoring van prestaties en mobiele mogelijkheden; neem uw beslissingen op basis van data — op kantoor, of terwijl u op afstand werkt.
  • Word leveranciersvriendelijk
    Betaal leveranciers consequent, nauwkeurig, en op tijd. Los geschillen op tijd op en maak gebruik van realtime communicatiehulpmiddelen.

 

 

CASESTUDY
HEINEKEN China bracht de verwerkingstijd voor facturen met 40 procent terug dankzij de crediteurenoplossing van Esker.
 
“Ons crediteurenproces is aanzienlijk verbeterd sinds we Esker hebben geïmplementeerd. Onze inkoopafdeling maakt zich geen zorgen meer over achterstallige betalingen, verminderde efficiency of klachten van leveranciers.”
PURCHASING MANAGER | HEINEKEN CHINA

PROMINENTE INHOUD

HULPMIDDELEN OM SLIMMER TE WERKEN, NIET HARDER

De geautomatiseerde software voor Crediteuren van Esker is gebaseerd op ruim 35 jaar ervaring in het veld en kenmerkt een scala aan intelligente en krachtige functionaliteiten, waaronder::

MOBIEL MANAGEMENT? MAAK GEBRUIK VAN ESKER ANYWHERE™.

De toepassing voor mobiele verzoeken en factuurgoedkeuring biedt u:

  • Gemakkelijk goedkeuren van facturen en inkoopverzoeken vanaf uw Apple®- of Android™-apparaat, overal en altijd.
  • Snel oplossen van uitzonderingen en goedkeuringen, waardoor u constructieve relaties smeedt met uw leveranciers.
  • Efficiency vergroten in het P2P-proces door sneller te handelen en minder moeite te hoeven doen voor goedkeuringen.
  • Een oogje op de metrieken te houden. Dashboards kunnen onderweg worden gemanaged, zodat de activiteiten volgens schema worden uitgevoerd, wanneer en waar u dat wilt.

 

MULTI-CHANNEL FACTUURAUTOMATISERING

Met de multi-channel-oplossing van Esker kunt u in iedere indeling en van elk invoerkanaal facturen verwerken, of u deze nu hebt ontvangen via de post, e-mail, fax of EDI. Door een machine-leesbare EDI-factuur om te zetten in een door de mens leesbare versie, kunt u nu ook standaard crediteurenprocessen toepassen op EDI-facturen.

  • EDI-facturen openen als pdf's vanuit uw ERP-systeem
  • De noodzaak voor IT-support elimineren om EDI-problemen op te lossen
  • "Contactloze" verwerkingssnelheden verhogen voor EDI-facturen
  • Zichtbaarheid van facturen verbeteren in alle indelingen en ontvangstkanalen

MEER INFORMATIE

NALEVING VAN FISCALE REGELGEVING VOOR CREDITEURENFACTUREN WAARBORGEN

Het bijhouden van de veranderende regelgeving is lastig en het managen van leveranciers uit het buitenland maakt het nog complexer. De e-facturatie-oplossing voor crediteuren van Esker levert een papierloze factuurverwerking die voldoet aan de regels op wereldwijde schaal. Gearchiveerde facturen worden veilig bewaard, conform de lokale wettelijke verplichtingen.

BIED UW TEAMLEDEN MEER SLAGKRACHT MET UITVOERBARE DATA

Dankzij intelligente dashboards met KPI-pakketten kunnen gebruikers van de workflow voor Crediteuren aanpassen welke crediteurengerelateerde metrieken er op hun interface worden weergegeven. Daardoor kan iedere handeling — van het uitvoeren van dagelijkse taken tot het monitoren van budgetten — strategischer zijn en meer waarde toevoegen.

  • Realtime businesstrends in overzichtelijke schema's en rapporten
  • Gepersonaliseerde werkruimte met onbeperkte capaciteit voor gebruikers
  • Vereenvoudigd algemeen management van shared servicecenters voor Crediteuren
  • Dagelijkse metrieken die voor iedere gebruiker van belang zijn
  • • Gegevens zijn onderweg beschikbaar

 

Accounts Payable Software Dashboard

VEEL GESTELDE VRAGEN

We hebben antwoorden samengesteld op de meest gestelde vragen over de oplossing voor crediteurenautomatisering van Esker. Heeft u een vraag waarop u het antwoord niet kunt vinden? Stel uw vraag door te klikken op de onderstaande knop "Contact opnemen".

Hoe verhoogt de oplossing voor Crediteuren van Esker de productiviteit van medewerkers?

Voor crediteurenmedewerkers is het niet ongebruikelijk om veel tijd te besteden aan handmatige taken (bijv. factuurgegevens invoeren in het ERP-systeem, goedkeuringen verkrijgen, documenten printen en verzamelen, enz.). De AI-gedreven automatiseringsoplossing voor Crediteuren van Esker neemt al die herhalende administratieactiviteiten met weinig toegevoegde waarde uit handen, zodat u deze niet hoeft te doen. Dientengevolge kan uw team zich focussen op strategischere activiteiten die van invloed zijn op cashmanagement en uw leveranciersrelaties.

Welke voordelen heeft de automatiseringsoplossing voor crediteurenfacturen van Esker voor mij?

Gebruikers van de crediteurenoplossing van Esker kunnen na de definitieve implementatie een aantal transformatievoordelen tegemoet zien. Vanuit een operationele optiek resulteert crediteurenautomatisering vaak in kortere factuurverwerkingstijden, lagere kosten, een vereenvoudigde IT-omgeving en een verbeterd overzicht van facturen en sluitprocedures (om er maar een paar te noemen). Voor uw klanten en personeel kan dit een prettigere samenwerking en tevredenheid betekenen op alle fronten. Tot slot kan de oplossing van Esker voor bedrijven leiden tot meer zakelijke kansen, uitbreiding naar nieuwe markten en meer fraudepreventie.

Kan de software voor Crediteuren van Esker worden geïntegreerd in alle ERP's?

JA! Tot op heden beschikt Esker over 70 unieke ERP- of zelfontwikkelde oplossingen. Onze ERP Connectivity Suite biedt ook gelijktijdige integratie in verschillende ERP's. Daardoor worden diverse omgevingen vereenvoudigd die voortvloeien uit de M&A-activiteit, wordt onboarding gestroomlijnd en worden shared services center-initiatieven ondersteund.

Vervangt Esker mijn ERP-systeem?

Nee! De automatiseringsoplossing voor Crediteuren van Esker is niet ontworpen om ERP's te vervangen. In plaatst daarvan werkt de oplossing naast een aanwezig(e) systeem of systemen om de hiaten te vullen van handmatig werk die de meeste conventionele ERP's niet aankunnen. Daardoor worden facturen sneller en nauwkeuriger verwerkt, terwijl uw bedrijf ook zijn investering in ERP kan maximaliseren.

You’re in good company. Explore some of the other companies and AP leaders that have benefited from automating their processes with Esker.
No Results Found.

VRAGEN STAAT VRIJ

Vragen over de automatiseringssoftware voor Crediteuren? Wij helpen u graag!

Our partners

  • Coming Soon
Top